Helgen över och näst sista arbetsdagen...

En dag kvar på Nordea. Med blandande känslor lämnar jag mitt sommarjobb. Ångest för att gå till AF igen och hamna i arbetslöshetsträsket. Jag hoppas att det kommer finnas mer jobb att söka nu när hösten är på intåg. Annars blir det skolbänken.

Hade en toppen helg från början till slut. Förtutom att jag var bakis i Carolas soffa. Tur är väl att vi båda gillar att slappa och ta siestor. Galapremiären hade jag inte velat missa. Det kändes stort att vara med när filmen för första gången skulle visas i Piteå. Bara att få se AiluCrash live och stå nära. Jag och Lisa var verkligen som två fjortisar när vi stod vid scenen. WOW vilken kille, vilken röst och hans kropp var inte dum att se på.

Carola skjutsade ut oss till Havsbadet på lördagen och att bara få checka in på hotell är helt underbart. Dessutom var rummet helt perfekt med den bästa utsikten över stranden. Vi hade även live-musik under kvällen. Kappa hade spärrad av stranden och där fanns det partytält, reggaebar och någon sorts dansbandsbana. Vi höll oss både inne och ute. Supermumsig mat och efterrätt som vi satt inne på havsbadet och åt. Ett liveband Ständut blakk spelade. Helskön musik och där kunde man släppa loss lite. Självklart ingick det frukostbuffé men jag var lite för bakis för att äta. Det blev bakismat hos Carola senare på kvällen.

Nöjd är det perfekta ordet för helgen. Mindre nöjd över hur det ser ut hemma. Orkar inte ta tag i något förutom att tvätta.

Till helgen blir det Luleå igen och jag ska få se AiluCrash igen.. jippi!!


Kommentarer
sophie

Du vill inte jobba som personlig assistent? Du borde testa söka det, finns massa sånna jobb och det är ett roligt jobb, det är så kul att få hjälpa andra människor tycker jag (:

2011-08-15 @ 22:59:20
URL: http://soffoos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0