Sammanfattning av helgen..

Igår var det en sväng på Lions Loppis där jag hittade en karaff. Inte den ultimata men den funkar. Ska fortsätta leta efter ett par till. Det var sjukt mycket folk när jag kom dit efter kl 9. Gjorde ett försök att hitta lite böcker men misslyckades.

Gick hem och åt en tidig lunch och blev sen upphämtad av Carolas pappa. Det var kalas för Simon som fyllde 5 år. En glad Simon i Bakugan dräkt som fick några Bakugan bollar av mig. Åt god fika och en mumsig tårta. Följde med Carola till Willys och Dollarstore.

Hade bestämt att träffa Lisa på kvällen men behövde ta en siesta först. Märks tydligt när jag inte tar sömnisar. Kan inte somna och vaknar så många gånger under natten. Lisa och jag tog en sväng till solariet och sen slappade vi i soffan.

Spenderade nästan hela kvällen i soffan för en gångs skull. Klagar ofta på att den är hårt och obekväm. Kanske är för att jag varken sitter eller ligger i den. Blev en dålig film sen fastnade jag framför msn...

Idag har jag haft en trevlig dag, en dejt.. så får se vart det leder...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0