Promenader och sol

Kan det bli bättre?
Började morgonen med en härlig morgonpromenad hem till Carola. Tog en proteindrink och slappnade av en stund. Sen tog vi bilen till Nolia för att gå runt Djupviken. Åt nyttig lunch och slappade ett tag i soffan. Hämtade barnen och satt sen ute och njöt i solen. Helt underbart att kunna ta av sig jackan och sitta i linne. Jag älskar solen!!

Blev även middag hos Carola.. lite skräpmat så därför fick vi ta på oss promenadskorna igen och gå hem till mig. Har fått hjälp med att köra hem gamla bokhyllan till Lisa. Det känns så skönt att få lite plats i vardagsrummet igen. Imorgon ska jag promenera mera men ska även göra en massa måsten.

Lika bra att få gjort sånt man tänkt på länge men inte ägnat dit åt. Vet aldrig när det vänder. Just nu går man hemma med lön så lit "jobb" borde man fixa under tiden. Har skickat en intresseanmälan om en tjänst som MP hade. Ska även finslipa min CV så jag kan skicka ut fler ansökningar.
Hade tänkt att göra lite måsten ikväll men är så trött. Så först ska jag se klart "The Fighter", orkade aldrig se klart den igår min sömntablett slog till lite för fort.

Dagens visdomsord

Vi drar till oss det vi har inom oss. Alla omständigheter, alla personer och alla situationer som vi drar till oss och upplever har sitt ursprung i det som finns inom oss. Kan du tänka dig ett bättre system?

Ditt liv är en spegling av det du har inom dig, och det du har inom dig, kan du alltid styra över.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0