Pite Andrum

Jag och Carola har varit på Fias Boda på föreläsning om Akupunktur och Medveten Andning. Jätte intressant och vill lära mig mer om medvete andning. Vet att jag tänker mycket på min andning redan, som att andas genom näsan och med magen. Tror det är därför jag är ganska tyst när jag sover eftersom jag tränat att inte låta.

Fick även en större inblick i akupunkturvärlden.Intressen för alternativmedicin, kinesiskmedicin osv har alltid varit något jag intresserat mig för.  Har varit på akupunkturbehandling ett antal gånger. Nu vill jag verkligen gå igen. Inser hur mycket mer hjälp jag kan få av henne en av vitrockarna. Har skrivit upp mig för en behandling, får då 100 kr i rabatt. Fast det får bli framöver efter alla storhelger.

Finns något som heter kosmetisk akupunktur och det kanske skulle vara något för att förbättra lite fel i ansiktet... Får se vad som händer. Har planerat att gå och ta bort lite hängande ögonlock med kirurgi. Gissar att slutsumman blir detsamma. Använda kniv eller nålar är frågan?

Vill ni läsa mer så gå in på sidorna
http://www.friareliv.se
http://www.sorena.se
www.akupunkturforbundet.se

Dem som förelästa heter Inga-Maj Johansson, TIMmar för dig-Massage och samtal
och Karin Barklöf, Barklöfs Akupunktur och håller till på Nygatan 35 B, Piteå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0