Lite nöjd över mig själv

Visst har jag syndat idag, en liten kladdkaka med kokostopping... fast tyckte jag förtjänade det. Imorse gick jag ut med mottot "det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder". Så jag tog på mig kläder och gick ut fast det snöade och var slaskigt som f-n.. Härlig promenad trots snöfallet och hade ett mål.. solariet. Det var härligt att få lägga sig där och tror jag besöker det imorgon också.

Känns bra att ha kommit igång med promenader och nyttig mat. Bara att jag är sååå hungrig. Märks att man inte trycker i sig en massa kolhydrater. Fast ska köra en blandning av LCHF och GI. Vill inte chocka kroppen med en massa mjölkprodukter.

Fast åh vad jag vill ha långfil med tunnbröd.. någon dag kanske jag får unna mig den där tallriken.

Imorgon är det en ny dag med nya promenader. Har satt auto på kaffebryggaren och vid 7 kommer jag vakna av den härliga kaffedoften. Ska promenera till Carola och hänga där sen ska jag promenera hem igen och göra lite nytta också.

Nu ska jag avsluta kvällen med lite serietittande. Fast ska försöka börja läsa böcker på kvällarna istället.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0