Lite lyx i vardagen..

Det var lite segt att gå upp i morse. Tittade ut och det såg inte inbjudande att gå ut men men. Bet ihop och kom ut på en morgonpromenad. Duschen var extra varm och skön efteråt. Mötte upp Carola och gick på Waynes och fikade lite. Sen var det dags för Make up eller make over för min del. Tror jag nästan blev 10 år yngre i ansiktet. Visst rynkorna fanns kvar men min hud blev silkeslen.. som en babyrumpa. Nästa gång får det bli lite mer party party make up.

Har hängt hos Carola nästan hela dagen, fick mig en liten siesta i soffan. Nu ligger jag i sängen och kollar på Bachelorette.. snacka om vilken svarsjuka det finns mellan killarna där. Den där Jimmy Österling är ett stort skämt. UT med honom NU!!

Ska titta lite på BB också så man hänger med lite. Skönt när man kan spola igenom 40 minuter på halva tiden... Carola tycker jag ser mycket film.. så även idag tänker jag se någon film. Planerar att läsa klart en bok också. Den bara ligger där och väntar på mig.

Har laddat kaffebryggaren och ska även ställa klockan så jag kommer upp. Imorgon blir det en tidig morgonpromenad med Carola. Tror vi ska ta oss en liten längre runda imorgon :)



Kommentarer
Bella

nå hörru, har du inte nån bild på din silkeslena hud? :P

2011-04-12 @ 18:29:26
URL: http://izanthiwicazi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0