En blandning av skratt och tårar

Jag och Emil har varit och ätit på Arbaillo, jag var duktig och tog en nyttigare alternativ. Sen gick vi på bio och såg "Hur många lingon finns det i världen". Måste dock erkänna att jag köpte lite smågodis.. ajajaj... min mage sa ifrån ganska fort.  




Den var så bra och så sorglig. Ger den högsta betyg, 5 av 5 möjliga. Det här är en film som alla med fördomar mot förståndshandikappade borde se. Det är också människor oavsett ålder och handikapp. Helt underbara människor med hjärtat på rätt ställe. De delar även sorg och glädje precis som oss andra utan handikapp.

Det var en scen och den underbara låten av Sonja Aldén/Shirley Clamp " Du är allt" som fick mina tårar att falla.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0