9 år..

Har jag bott här uppe i norr nu. Det är otroligt vad tiden går. Vad hände?! Bor i min 5:e lägenhet och har inte tänkt att flytta i första taget. Kanske om drömjobbet eller den stora kärleken dyker upp..
Ute är det lilla Sibirien och just nu är det ca -32. Det ska bli kallare under helgen. Min plan är att hålla mig inomhus så mycket jag kan. Ska försöka ta mig till gymmet imorgon. Tyvärr är det inte så motiverande att gå utanför dörren. Har bestämt mig för lite home makeover i lägenheten. Just nu saknas det pengar så har börjat organisera om i mina skåp iaf. Känns som jag behöver kasta ut det gamla och in med nytt.
Även om jag gillar att fixa, städa osv så skulle det inte vara dumt med en hubot :P
Nu ska jag söva mig själv med lite serier...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0