A little bit nervous..

Nu börjar det dra ihop sig. Börjar bli lite nervös inför fjällturen samtidigt känns det så spännande. Jag hoppas dock på att vädret bättrar på sig för just nu regnar det på Keb. Fast finns inget dåligt väder utan bara dåliga kläder. Det känns som att mitt regn/vind ställ kommer stå emot allt. Dessutom har jag en sån där töntig regnponcho som jag kan lägga över mig och ryggsäcken. Ska packa allt i plastpåsar också. Jäklar så kul det ska bli :) Ska fortsätta vila på naprapatens order. Han knäckte rejält i mina höft/bäckenet så jag har lite ont kan man säga. Dessutom har jag fått ont typ i halsmusklerna, något jag aldrig haft förut. Han sa att det hade med min nacke och spänningar att göra. Jaja bara det försvinner tills på lördag. På återseende!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0