Snart är den här dagen förbi

Jag började morgonen med gymträning. Kändes som om jag behövde dämpa sorgen och min deppighet. Gick väl sådär att träna men körde i alla fall mitt program. Det känns bara som att det legat ett svart moln över mig idag. Helena kom förbi och hängde här ett tag. Fick smaka på mina favoritbullar och nej jag kunde inte låta bli. Sen låg jag bara i sängen och slöade. Ingen ork eller lust men kom mig iväg på kostföreläsningen. Det är ju inte så att jag inte vet vad, hur och när man ska äta. Kändes vissa gånger som om jag hade mer koll på dieter av alla sorter. Men ändå får man en liten spark i rumpan. Det är inte alltid så lätt att få ihop kosten med träning. Jag får framförallt inte tappa mer fett och behöver äta mer kolhydrater så jag har något att bygga av. I veckan blir det mycket tonfisk och lax. Dricker alltid proteindrink efter träningen och sen äter jag riktig mat.

Har skapat en sida till pappa på http://www.tillminneav.se/showPage.php?id=1544 Just nu är den inte betald utan det får jag göra så fort jag har råd. Kan vara skönt att kunna gå in där och tända ett ljus. Eller bara skriva ner tankar, känslor m.m.


Nu ska jag se Once Upon A Time.. kanske jag drömmer en blandning av fantasi och verklighet igen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0