Redan kväll..

Börja morgonen med Bodybalance var riktigt skönt. Även om vädret hade tillåtit en promenad. Carola hämtade mig på Korpen för en sväng till solariet. Där man i 18 minuter drömde sig bort till varmare breddgrader. Promenerade hem och åt min efterlängtade frukost. Denna årstid är dock inte rolig för hallen, det är som en sandlåda varje dag. Gjorde lite nytta innan jag tog en varm dusch. Sen iväg till Thomas och Hugo. Blev både fika och middag där. Nu fortsätter jag med mitt tvättande. Jag skulle behöva en trippel uppsättning av träningskläder... Kan inte någon ge mig ett presentkort på Stadium :) Nu ska jag slöa framför Top Model och även uppdatera mig i BB världen. Jag förstår inte varför jag ser men men.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0