Nu är det ljust igen..

Earth Hour 2012.. Släckte alla lampor förutom datorn.. fast den gick på batteri. Helt otroligt hur dåliga grannar jag har. Det lyste som aldrig förr. Har fastnat i en ny serie "Ringer", så jag har nött den hela kvällen. Morgonen började med barnkalas för Jimmy och Simon på Familjens Hus. Det gick över förväntan och tårtan var jätte god. Ska helt klart åka och fika på Miss Cake i Munksund.

Har hämtat upp väskan och börjat packa lite. Som jag längtar till onsdag även om jag är lite nojig över flygresan. Tur att det bara är en kort flygresa och inte en Thailandsresa. Även om jag lätt hade åkt dit nu på en gång. Jag hoppas att jag kan spara mina skattepengar och börja spara till en resa över jul och nyår.

Imorgon är det söndag och jag hoppas på fint väder så man kan börja dagen med en morgonpromenad. Det är Sh'bam och Bodybalande men vet inte om jag ska gå på dom. Igår körde jag Zumba men det var inte alls lika kul som passet på Step In.

Nu återgår jag till serienötandet...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0