Into the night...


Nu vecka och nya tag. I fredags blev After Work med Thomas och Danne på Challenge. Helt okej mat men ett stort minus när det inte serverades någon efterrätt. Sen blev det en filmkväll hos Thomas. Såg Nyckeln till frihet, tror att det är världens bästa fängelsefilm. Lördagen erbjöd ännu mera onyttigt eftersom Jimmy fyllde 4 år. Söndagen fortsatte i syndandets tecken.. Våffeldagen, vad vore den dagen om man inte fick äta våfflor. Så jag och Thomas mumsade i oss det och min mage blev arg. Dålig som man är så blev det middag på Arbarillo. Noll träning i helgen så måste verkligen sköta mig denna vecka. Tur att Maria känner mig så hon har fixat träningskort för en vecka när jag kommer ner. Superkul och superbra :) Hoppas på att somna tidigare idag för att ligga vaken till morgonen är inte bra. Fastnade i "30 grader i Februari". Riktigt bra serie men lite jobbigt när det är så långa avsnitt. Nu ska jag uppdatera mig i BB världen sen blir det säkert någon serie till..





Some things you can't go back to, some things need left alone
Don't mess with a memories of a life passed on
Oh the tumbling reservations at the heart of my mistakes
Oh some thins you can't go back to cause you let them slip away

I don't wanna be a witness to a patch that's overgrown
I don't wanna see this house not be a home
Cause time has taken toll on what we couldn't see
No I don't wanna be a witness to tehe end of you and me

How am I gonna make each moment bettern than the last
How am I gonna make it better if I can't go back



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0