I stormens öga..

Vad är det med vädret?? Först jätte fint promenadväder och sen regn. Nu är det storm ute så min morgonpromenad blev inställd. Helgen har varit toppen  i alla fall. Lördagen började med en långpromenad med Thomas. Vi köpte sallad på ICA och åt den hemma hos mig. När han gick så slöade jag lite framför Happy Endings. En ny serie jag fastnat i. På kvällen var det dags för min bowlingdejt. Alltid lika kul att bowla men jag förlorade... Middag på Pentryt och sen blev det bullfika hos mig. Såg lite av Mello sen gick vi på bio och såg Nobels Testamente. Den var okej men man hade lika gärna kunnat se den hemma.
Söndagen började också med en morgonpromenad. Jag och Thomas promenerade mot Degeränget och Carola. Där drack vi kaffe och kom lagom till deras korvgrillning. Helt underbart att kunna sitta ute i solen och bara njuta. Sen var jag sjukt trött men tog mig ändå iväg på Sh'bam. Såg nästa sista avsnittet av Äkta människor. Jag hoppas det blir en säsong till.
Idag har jag slöare än slöast men ikväll är det Bodybalance. Vet att jag brukar få en massa extra energi. Nu ska jag ta mig lite mat så jag får energi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0