Årets första grillmat..

2012-03-13_15_56 (MMS)

Började morgonen med styrketräning. Hängde en timme i receptionen med Camilla. Följde med Carola till AF. Sen hem till henne och fick en underbar massage. Även om jag bara var en testperson så var det såå skönt. Mera sånt tack :) Annars så har jag ätit årets första grillmat och det var precis lika gott som jag minns. Nu får snön försvinna och den hemska blåsten. Vill vara ute på morgonpromenader och få lite D-vitamin. Imorgon har jag egentligen vilodag men har satt larmet på kl 7. Ska köra ett pass Bodybalance eftersom jag var för slö igår och inte orkade. Sen blir det en tur till solariet.. Nu lite serienötning :)



Kommentarer
Carola

Love ya gums!!

2012-03-13 @ 22:28:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0