Chokladkaka...

För imorgon skaffar jag träningskort på Korpen. Då blir det inga chokladkakor mitt i veckan. Ska bli så skönt att börja ägna mig åt en av mina passioner i livet. Även om man inte kan tro det med tanke på hur otränad jag är nu. Det ska bli skönt att få bli "jag" igen. Ska börja med 3 gånger i veckan och från sida 1 i min träningsbok. Får självklart ändra lite pga min axel. Blir mer sjukgymnastik i början. Sen ska jag komma till slutet av min träningsbok. Där jag var som mest nöjd med mig själv och min styrka. Dags för att börja läsa träningsbloggar och få motivation.
Jag känner mig helt enkelt motiverad nu, försöker se tillbaka till tiden jag "bodde" på gymmet. Det var en av det bästa tiderna i mitt liv. När jag kommit igång på riktigt får man ge sig själv morötter såsom träningskläder och nya skor..woohoo.
Nu ska jag återgå till nya serien jag fastnat i "The Lying Game"..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0