SH'BAM

Morgonen började jag med att vela om jag skulle träna eller inte. Sen bestämde jag mig för morgonträning iaf. Tur och kul för körde lite crossfit med Camilla, Jörgen och Simon. Shit vad svårt det är att få in tekningen, den har jag tappat bort. Samma sak gäller styrkan. Var helt slut av intensiviteten men så himla roligt.

Mötte T på stan så han följde med hem till mig. Vi kom på en bra idé, äta våfflor så då fick vi gå hem till honom. Där hängde jag tills det var dags för det inbokade passet på Korpen. 

Har aldrig haft problem med koordination på pass. Tänkte att det var som att lära sig cykla. Men så var inte fallet. Var och körde Sh'bam för första gången idag. Det var kontidionskrävane och man behövde helt ha koordinationsförmåga :)

SH’BAM™ - Come as you are, leave as a star

Med enkla och heta danssteg blir SH’BAM™ ett perfekt sätt att dansa sig i form och bli en stjärna på dansgolvet. Med en bandning av listettor som spelas på klubbar runt om i världen, välkända klassiker och latinska rytmer, blir SH’BAM™ både ett roligt och socialt sätt att träna.

Kul var det i alla fall och svettigt. Det var första gången men inte den sista.

Middag på Tre Kronor, en varm dusch och tv-tittande. Nu ligger jag i sängen och ser Äkta människor. Ska försöka somna innan 23. För i in vilda fantasi har jag bestämt för att promenera till jobbet imorgon :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0