Separationsångest deluxe

Är vad jag har nu. Blandade känslor och gråter med jämna mellanrum. Insåg inte hur mycket jag saknar Emma förens jag träffade henne igen. Alla där nere tjatar om att jag ska flytta ner. Att jag kommer få jobb, träffa kärleken och ha Emma närmare. Visst det kanske är så när det gäller Emma, vänner och jobb. Splittrad till 1000 är jag. Det var ett stort steg att ta när jag flyttade upp även om jag bestämde mig på 1 månad. Det är ett ännu större steg att vända tillbaka.

Flygresan var turbulent så det var skönt när man väl landat och gått ur planet. Thomas och Hugo hämtade mig, vi åkte förbi Biltema på vägen hem. Sen har jag tvättat och spenderat kvällen i sängen. Uppdaterat mig i serievärlden och haft telefon fastklistrad i örat. Just nu vill jag bara vara själv med mina tankar.

Min lilla semester har varit jätte bra. Har träffat dom som är viktigast för mig. Har fått njuta av god mat och dryck på restauranger. Avslutade inte vistelsen med Mc Donken utan det blev en lyxigare sushimiddag.

Imorgon måste jag ta tag i min hälsa och träning igen. Ska få ut lite frustration med styrketräning på morgonen och Bodybalance på kvällen. Behöver verkligen få andas in lite gymlukt. Ska dessutom börja kolla upp hur det ser ut med klättringsväggar i Luleå. Vill fortsätta med det.


Löparskorna ska inhandlas när Korpen har medlemskväll i slutet av april. Känns som det ändå inte är något vidare löparväder.

Saknar mitt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0