Jag har verkligen varit offline..

Senaste tiden har jag inte alls något intresse att prata i telefon. Det funkar med sms och meddelande på fejjan. Men mer orkar jag egentligen inte. Två arbetsdagar avklarade och det känns i hjärnan att den har varit i viloläge. Imorgon ska jag få lära mig något nytt, känns både kul, spännande och lite läskigt. Har varit duktig och promenerat fram och tillbaka. Imorgon däremot så lovas det snö och min ursäkt är att jag inte vill förstöra sminket eller frisyren. Ska på anställningsintervju och börjar bli lite nervös nu. Har tagit mig till gymmet igen och det känns både kul men jobbigt på samma gång. Så fort man tappar styrka och rörlighet. Imorgon ska jag styrketräna och köra mitt inte så roliga program.
Har lärt mig en sak idag även om jag vet det sen tidigare. Om man är trevlig ( som jag oftast är) kan det misstolkas. Gillar att lära känna nytt folk, prata med trevliga personer. Det betyder dock inte att jag är intresserad av något mer, detta gäller alltså killar. Kanske har jag fått fel vibbar men det återstår att se.
Just nu är jag så hungrig och en pizza skulle inte sitta helt fel och det är BBs fel. Vet av erfarenhet att jag inte är så intresserad om den skulle stå framför mig. Det är döden för magen. Fast en chokladkaka skulle sitta fint. Åh så är jag sugen på chips och dipp. Det har jag inte ätit på evigheter. Törstig.. hmm ååh pepsi max. Vill ha!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0