Tjekväll igår = sliten idag

Igår hade jag, Lisa och Anna-Lena tjejkväll hemma hos mig, Jag hade startat lite tidigare med vinet i väntan på att dom skulle komma från Havsbadet. Dom hade varit på Model Lab. Eftersom jag räknade med uppiffade tjejer så fick jag även göra ett försök med mig själv. Sminka över mitt irriterade och lite svullna öga.
'
Myket tjejsnack blev det och några drinkar, Inser ine hur mkt man får i sig är man drickr under lång tid,
Det kändes helt klart under natten och på morgonen. Då alkoholen går in gör sig alla känslor påminnande.
Vad eller vem jag saknar i nitt liv, Lite deppig helt enkelt och är på väg ner i mitt lilla hål igen.

Känner mig lite olyckligt kär, kär i kärleken, var finns han? Lite som i filmen med Chuck, han träffar tjejer och så fort dom varit med honom träffar dom han med stor H. Så känns det med både korta och långa relationer för mig. Jag gör dom redo för nya förhållanden och jag står ensam kvar, Inte konstig att man är deppig ;(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0