Nu är det nära...

Ligger här och tänker på att det känns lite overkligt att imorgon bär det av. Vandra med packning mellan Abisko - Nikkaluokta. Min första fjällvandring och 11 mil. Ja det går som det går och jäklar så skoj det ska bli. Känns bara lite surt att vi inte kommer hinna ta oss upp på Keb. Fast en 3-rättersmiddag är inbokad på fjällstationen iaf. Nästa tur för mig är en topptur på Kebnekaise. Får se vem man får med sig då... Imorgon kl 6.20 går tåget och jag borde verkligen sova. Ska bara kolla ett serie avsnitt och hoppas jag finner lite ro i kroppen. Hoppas på lite täckning på vägen så jag kan blogga, kolla FB och skicka sms:) Håll tummarna för mig och gänget att vi slipper bli Aftonbladets nyhet..


Kommentarer
Lisa

Jag kommer hålla alla tummar och tår jag har!



Go for it nu bruden, och glöm inte bort - Njut!



Du är bäst, kram.

2011-09-02 @ 23:19:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0