Terapiarbete

Det är en sån dag idag då allt känns grått, tomt och trist. Det är 7 månader sen pappa lämnade oss. Inser att jag inte alltid tillåter mig själv att känna sorgen. Det har varit en hel del tårar i veckan, speciellt när jag går och lägger mig ensam med mina tankar. Då kommer allt, alla man saknar och alla man förlorat. Det är då ensamheten är som mest påtaglig.

Jag har varit på stan med Carola och vi passade på att äta lunch. Har även haft lite terapiarbete med mina garderober. Blir aldrig nöjd, har för lite plats helt enkelt. Kan inte organisera som jag vill. Annars har jag inte gjort så mycket. Ikväll blir det lite tv för mig. Ska se Drömmen om ett barn och premiären av Fråga Olle.

Pappa, Du finns i mitt hjärta <3


Kommentarer
Lisa,

Vill du hjälpa mig med min garderob i veckan kanske? Den skulle behöva lite organisering :) kanske vi kan ta nått vinglas under tiden :)

2011-10-09 @ 06:36:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0