Då börjar mitt liv här och nu..

Igår åkte jag till Luleå för att jag bokat in frisören och Flora kliniken. På vägen dit så fick jag ett glädjande samtal. Var lite okoncentrerad i bilen och blev nästan stum. Ska på anställningsintervju på måndag så nu hoppas jag att allt går vägen. Det var skönt att få klippa bort allt nött i topparna. Fast är inte riktigt nöjd med min lugg. Tror vi hade lite kommunikationsproblem. Fast ångrar inte att jag gick till Sax & Maskin. Det är som att komma till himlen när man kommer dit. Den atmosfären får humöret att höjas.

Idag har jag och mamma varit på stan. Hon följde med till Flora. Skönt att få veta varför jag är så trött och helt ur gängorna. Nu gäller det verkligen att sköta sig. Sen blir det ett par behandlingar för att få bort bakterierna som finns i kroppen. Vi åt lunch på Olivers och jag syndade faktiskt lite med efterrätten.. *skäms*. Något hände i kroppen med mina allergier efter alla tester.

Nu är jag hemma och har tinat upp mig med en varm dusch. Varmvattnet var avstängt hos mamma idag. Nu ligger jag i sängen och känner mig helt slut i kroppen.

"Imorgon är en annan dag"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0