Var tog helgen vägen??

I korta drag..fredag hängde med Lisa, körde raggen några gånger och åkte runt och kollade på fina hus. Lördag en massa mys med Lars, lunch i solen, middag på Thaigarden och efterrätt på Nodo. En sväng förbi Lorens och hängde lite. Kände mig för gammal helt plötsligt. Cruising och massa fulla ungdomar på stan. Igår tog jag en promenad till Carola, krattade lite och kanske inte så smart för nu har jag ont i axlarna. Grillkväll hos Lorens och som vanligt.. grillat är godast! Hela helgen har varit supermysig, bara få njuta av fina vädret och det underbara sällskapet. Ska man säga någon negativt så är det bristen på sömn.. fast svårt att sova när man vill vara vaken och njuta av sällskapet.

Idag har jag iaf tagit en promenad till Carola och vi tog även en promenad i härliga vädret. Sen promenerade jag hem, har ätit och satt på en tvättmaskin. Ska försöka hinna en till hinnan jag tar bussen till Klubbgärdet. Fast just nu känner jag mig lite i någon sorts halvkoma. Tror jag ska slappa lite framför någon serie.

"Allt är inget utan kärlek <3"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0