En helg med regn och solsken...

Jag är otroligt bra på att blogga.. NOT! Idétorka eller bara tidsbrist. Var på bio i onsdags och såg "Pirates of Caribbean", den var sådär. Lite för långdragen och hörde inte riktigt ihop med tidigare filmer. Oavsett så är det hög mysfaktor att gå på bio.

I fredags lagade jag middag till Lars för första gången. Vägen till mannens hjärta går genom magen. Var lite orolig där men lyckades, fick högsta betyg. Så nu känns det som om den spärren släppt. Igår var jag hos Carola hela dagen och en bit in på kvällen. Fick en dundermiddag och dunder efterrätt. Grillat och kladdkaka.. mums :) Bästa av allt att denna gång var det riktigt lyckat. Inga missöden eller något som saknades på bordet.

Har idag varit på Tupperware party, inser att det är typ 10 år sen sist. Inte för att det blivit så stora förändringar förutom färger och sånt. Fast en sak jag verkligen vill ha är ett sushiset, men lite dyrt och det följde med en burk för att koka riset i micron. Jag saknar micro, så skulle bli ett dyrt paket om jag även måste köpa en micro.
Beställde en lök/mandel m.m hackare och den var nog dyr men behövlig. Fick fika också, cheesecake och massa kakor. Tror inte det blir någon middag för mig ikväll.

Ikväll är det serienötning som gäller. Planerar att se tills jag stupar. Skulle bara haft en stor godispåse lr chips och dipp. Som att jag inte har nog med serier, hittar nya hela tiden *suck*


"Romantikens hela väsen ligger i ovissheten"


Kommentarer
Jennie och Norah

2 vita är inte tingade,så jag tycker att du ska bli med katt ;)

2011-05-24 @ 21:16:58
URL: http://jennieohlund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0