Middagsdejt

Ännu en dag avklarad.. det går segt på jobbet. Arbetsmoralen är inte den bästa. Tur att vi har en chef som förstår. Känns inte alls kul att sluta nästa vecka. Nu när man verkligen blivit "en i gänget" så ska man sluta. Hur som helst har vi bokat upp en avslutningslunch nästa vecka. Ska även ta en AW i maj, hoppas det blir av och inte rinner ut i sanden.

Ikväll har jag haft en dejt med Vicky. Det är kul att man har vänner som finns där. Oavsett om man inte pratar varje dag eller inte ens varje vecka. Det spelar liksom ingen roll för när man väl träffas så är det som tiden stått stilla. Hennes son Joel hade frågat efter mig. Jag måste ha en speciell känsla för barn. För det är som om alla barn faller för mig:)

Har packat inför helgen, inte lätt med klädvalet för utgången på lördag. Inget sitter som förut, man har blivit mer bekväm och vill inte visa så mycket hud. Inte lätt när de gamla partykläderna är små, tighta och det inte mycket tyg..

Nu ska jag kolla på en till avsnitt av serien "Blue Bloods"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0