Lite off

En dag till på jobbet avklarad. Har även städat och gjort matlåda till morgondagen. Det har varit många telefonsamtal idag angående pappas dödsannons. Det tar på krafterna och humöret. Vill att den ska vara perfekt kosta vad det kosta vill. Han förtjänar det bästa.

Jag inser verkligen vilken skillnad det gör att börja dagen med en morgonpromenad. Känner mig mycket piggare och gladare när jag fått promenera. Promenad =  lyckopiller sa min psykolog och jag håller med. Imorgon blir det en morgonpromenad oavsett väder. För imorgon är det torsdag och då har vi en halvtimme friskvård på jobbet. Usch det känns surt att det inte är så många jobbdagar kvar på Nordea. Vad händer sen? Gillar inte ovisshet oavsett vad det än gäller.

Ser fram emot en lugn skön helg. Håller tummarna att jag inte åker på mammas influensa. Har ont i halsen och det bådar inte gott. Peppar peppar....

"Gör det roliga först. Det tråkigare blir mindre tråkigt, när ingenting roligt väntar."



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0