Choklad cravings...

Jag blir snart tokig på mitt sug efter godis och då helst choklad. Spelar ingen roll om jag äter frukost, mellanmål och lunch osv.. Vill ändå ha choklad efteråt. Jag är sockerberoende det är ingen tvekan om det. Visst det är ett substitut för det jag saknar i mitt liv... Vill bara att jag ska slippa detta sug.

Det var en extra lång dag på jobbet idag. Ont i kroppen och kände mig allmänt sliten. Följde med Carola hem för att roa Simon och Jimmy medans hon skulle få något gjort. Blev inte så mycket när det kom saker emellan. Gulliga Lisa hämtade mig och körde hem mig. Var nära att följa med till ICA men av en enda anledning.. CHOKLAD! Stoppade mig själv men det kändes hårt. Fast som Carola sa" Du ska ju ändå baka Bountybollar".. japp kanske redan i helgen.

Choklad på olika språk...

Chocolate - cioccolato - çokollatë - suklaalla - 巧克力 - coklat - cokelat - čokolada

P.S Californication.. En riktigt bra serie men.. David Duchovny han påminner om PALTSKALLEN J och jag blir bara irriterad. Jag som älskar den serien FAN!!



Kommentarer
Lisa

Allt för dig <3

2011-03-17 @ 22:09:24
URL: http://fordonsflickan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0