A walk down the memory lane

Promenerade hem från jobbet idag. Under promenaden försökte jag stärka mig själv. Hade planerat att gå ner i källaren och leta efter kort på pappa. Det var lättare sagt än gjort. Har kartonger med kort och ingen som helst ordning. Kanske borde ta det som ett terapijobb att försöka organisera dom på något sätt. Hur som helst så hittade jag inte några nyare kort på pappa men det svartvita jag tänkt på.

Blev faktiskt inte så jobbigt eftersom jag fick en nostalgitripp flera år tillbaka. Från 90-talet och framåt. Min tid med Emmas pappa, skolavslutningar, jag som liten, resor, massor med kort på Emma som liten. En hel del partykort som man helt glömt bort. Tog i alla fall upp korten från mina resor med Maria. Så vi kan ha något att skratta åt när hon kommer upp.



Pappa var verkligen stilig och mamma så vacker:)



En glad tjej men mamma var inte så nöjd. Jag var finklädd och redo för fotografen men då tog jag saxen och fixade till min lugg...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0