Vill kunna sova på nätterna..

Igår så hade jag och Carola lite kvalitetstid på Challenge, inte så mycket alkohol. Det var bara mysigt att sitta där och prata. Hoppas att vi snart kan göra det igen men då med lite mer tid och inget jobb dagen efter. Hon hade en dunder middag med sina föräldrar på 1906. Jag var på Waynes med Andreas och åt lite middag. Långt ifrån det goda hon fick njuta av. En perfekt födelsedag för en perfekt tjej.

Idag har jag bestämt att klockan 22 så stängs datorn av och ljudboken sätts på. Måste försöka få lite rutin på mina sovtider. Var så trött imorse och kroppen var helt slut av benträningen igår. Gissar att jag knappt kommer att kunna gå imorgon. Tur att Andreas hämtar upp mig, för imorgon är det träning som gäller. Har jag sagt minst 3 dagar i veckan så ska jag hålla det.

När min sommarjobb är slut så tror jag att det blir Korpen. Då kan jag träna med Camilla och dessutom är det så nära att gå..inga undanflykter då :) Kan inte påstå att det känns bättre i axlarna men jag har iaf fått återgå till mitt största intresse.

På fredag är det Luleå igen, ska ha lite vinkväll med Linda. Det ser jag verkligen fram emot och om det blir utgång återstår att se. Vi brukar ha kul även om vi bara sitter hemma. Lite kan man fixa till sig ändå. Känns bara så länge sen man var ute på krogen och vill inte gå ut i Piteå.

Känns riktigt skönt att inte känna något måste gällande PDOL. Annars brukar det kännas lite som ett måste.. tänk om man missar något osv.. De sista två åren har varit värdelösa så nu satsar jag på Lulekalaset istället. Blir en hel del Luleå framöver. Nästa helg är det utgång med brorsan och Karin. Det var en evighet sen så jag längtar!


Kommentarer
Karin

Jag med!!!

2011-07-20 @ 21:09:07
URL: http://lillakarinsblogg.bloggplatsen.se/
Linda

Ja det ska bli kul oavsett om vi går ut eller inte :) ser fram emot ditt besök vännen!

2011-07-22 @ 22:21:46
URL: http://manjanas.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0