Stressa ner på doktorns order

Kan vara lättare sagt än gjort. Fast känns skönt att ändå få det bekräftat av en doktor. Gick dit pga min huvudvärk och yrsel. Det kändes inte som lägesyrsel utan mer som om det kom från nacken. Fick veta att jag även har indragna trumhinnor som kan påverka lock i öronen och bidra till yrseln.

Han såg dock direkt att jag var stressad och det syntes på min tunga och hela mig. Japp jag bröt ihop och tårarna sprutade. Lite som att öppna locket som jag haft stängt en tid. Han sa att jag måste stressa ner och försöka bearbeta det jag bär på för han trodde inte jag skulle orka så länge till. Hade han fått välja hade han sjukskrivit mig men jag har verkligen inte råd. Måste jobba och jag måste ha min lön. Fick nya sömntabletter för han sa att jag måste sova om jag ska orka. Hoppas på att få tag i naprapaten imorgon annars försöker jag få tid hos en kiropraktor. Orkar inte med att känna så här.

Fina Carola kom förbi med lite pigga-upp saker. Något jag verkligen behövde.. pepsi max och chokladkaka. Dessutom en intressant tidning och bok. Ska vara hemma imorgon också men sen ska jag ta mig till jobbet. Om jag inte vågar mig på att cykla ska jag lifta eller ta bussen.

Nu ska jag serienöta och sen sova..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0