Hemma igen efter en trevlig helg

Som vanligt gick helgen för fort. I fredags var det middag hos mamma sen åkte jag till Kallkällan, drack vin med trevligt sällskap. Gick på stan på lördag och sen hem för att sova lite innan det var dags för lite party. Jag, Patrik, Karin, Niklas och Carita var på BBB och åt middag, dansade och trängdes med folk. Tog en promenad till Malmudden, och det var ett bra sätt att avsluta kvällen. Fick sovmorgon i Robets rum.

Idag har jag bara myst med Rasmus och det var något jag verkligen behövde. Fick skjuts hem av mamma och Staffan så det blev middag på Donken.

Nu är det snart dags för att sova imorgon är det måndag och gymmet står på schemat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0