Blir man aldrig nöjd??

När man inte har ett jobb då vill man inget hellre än att ha ett. Nu när man har ett jobb vill man bara ha semester. Inte så konstig kanske med tanke på det är min tredje sommar som jag jobbar. Nu vill jag ha ett fast jobb så jag kan ta semester nästa år. Skulle inte vara dumt att åka bort höst/vinter och gärna till Thailand. Fast först och främst ska jag ha en kortare semester när sommarjobbet är slut.. Jag, Maria, Markus och Mange ska ta oss till Kebnekaises topp. Det känns riktigt kul med tanke på att jag tänkt på det i flera år och nu blir det av. Att det ska vara så kostsamt är väl ett problem. Tur att jag fyller år i augusti så jag kan önska mig saker jag behöver.

Nu vill jag bara att det ska bli helg så jag kan åka till Luleå. Saknar Rasmus så mycket. Undrar om han har gått ner lite i vikt nu när han äter dietfoder. Min lilla 8-kilos klump... Vill ha en katt att komma hem till. Lider verkligen av ensamheten.

Nu ska jag serienöta lite innan jag ska sova. Imorgon är det träning igen och nästan så att jag längtar :)


Kommentarer
Jennie och Norah

Håller med!

Men jag älskar att jobba!Det enda jag vill ha är semester för en gångs skull..En gång har jag haft det i hela mitt liv :(



2011-07-13 @ 20:02:00
URL: http://jennieohlund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0