Klaustrofobi...

En skön fredag men kanske inte på jobbet. Carola undrade om jag vaknat på fel sida?! Kanske på fel sida i sängen. För även fast jag svor och gnällde så kom alla fula ord ut med ett leende på läpparna.

Har unnat mig lunch på Furuborg och gick på stan och köpte mig ett par rosa Yantra tofflor. Oj så ont det gjorde att gå på dom. Det märks klart och tydlig var i kroppen man har ont. Ska försöka gå på dom 20 min per dag.


Kom hem och städade lägenheten. Tappade upp ett bad med min nya badolja. Den ska få mig trött och avslappnad. Nog blev jag avslappnad, varm och trött i badet... Tillsammans med ett glas vin, lite musik och en bok så njöt jag av varje minut.

Hade köpt med mig sushi också och planen var att äta framför Let's Dance. Planerna ändrades när jag fick med mig Emil på bio. Fick både mat och biosällskap. Vi såg "Sanctum"3D och den var sådär. Självklart lite jobbig när dom är fast i grottor under vatten.


Nu ligger jag i en renbäddad säng på spikmattan och ska titta på någon film innan jag somnar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0