Duktiga jag

Ganska så nöjd är jag med mig själv. Började morgonen med en kopp kaffe sen blev det morgonpromenad till jobbet. Riktigt härligt och jag kände mig betydligt piggare än när jag tagit bussen. Tog även en promenad hem och rockade lite.

Följde med Carola till Willys men blev inte så mkt storhandling för mig. Var mest ute efter kött och lite annat men det ekade tomt i hyllorna. Fick iaf hem lite bra saker.

Har precis kört lite Charlotte Perelli övningar från hennes bok Kan du kan jag. Målet är att rocka varje dag 20 minuter. Köra hennes övningar (dom jag kan) 3 ggr i veckan. Måste faktiskt använda mina handtlar, gymboll och yogamatta. Lite trött bara på att jag inte kan köra allt pga min axlar men men.

Nu ska jag slappa lite innan tv-soffan igen. För imorgon väntar en ny morgon med kaffedoft och kokt ägg.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0