Åh så har det varit lilla julafton igen

Denna gång hos Carola. Jätte god mat som Carolas mamma lagad och en massa gofika. Det gäller att börja ladda inför årets svullarhelg. Har redan sabbat min mage så kan lika gärna fortsätta. Fick två fina paket av Carola. Jag är så nyfiken men tänker hålla mig till julafton. Idag har jag haft fredag hela dagen. Lite jobbigt att inse att man måste jobba en dag till innan man kan ta helg. Har turen att få åka med Lisa så jag slipper bussen. Har packat väskan och hoppas verkligen att jag inte glömt bort något. Imorgon är det uppesittarkväll och jag har köpt bingolotter. Nu hoppas jag på vinst. Julafton kommer firas hemma hos brorsan. På juldagen ska jag ut på Olivers. Ska bli intressant för jag ska ut med ett gäng jag aldrig träffat förut.. lite nervöst är det men kul på samma gång. Nu blir det lite "The secret circle".
God Jul och God Natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0