Lite "semester" snart..

Idag fick jag veta att sommarjobbet tar slut tidigare, redan på tisdag. Känns helt okej och inte oväntat. Min kropp skriker efter semester och vila. Det blir skönt att hinna vila upp sig innan Kebnekaise. Om mindre än en månad träffas vi i Abisko och börjar våran vandring. Känner mig lite handlingsförlamad, mycket som ska planeras och saker jag måste fixa innan. Samtidigt känns det så tråkigt att bli arbetslös igen och hamna i en ohållbar situation.

Har inte haft ork och tid att läsa de bloggar jag följer, hade 85 inlägg att läsa och har precis skrollat igenom dom. Nu ligger jag bara i sängen och kollar på serier. Har en hög att se men lär ju ha tid över nästa vecka. Ska fortsätta med styrketräningen men på Korpen. Lika bra att fortsätta när man ändå är igång. Lite lättare dessutom när jag kan börja träna med Camilla.

På lördag är det min födelsedag.. lite ångest för att fylla år som vanligt. Åren går och alla mina drömmar kommer bara längre och längre ifrån mig. Min barnlängtan finns där hela tiden och blir bara starkare för varje dag som går.

Imorgon börjar jag och Lisa helgen med att gå på Galapremiären av "Jag saknar dig", vimmel, bubbel och tilltugg. På lördag är det Havsbadet som gäller. Där ett hotellrum väntar på oss. Det blir After Beach Party med mat och underhållning. Längtar..


Kommentarer
Carola

Vi kommer att ha fullt upp vännen, nu blir det åter till promenaderna oxå! Du MÅSTE hjälpa mig, jag ska ju snart på bröllop! Och dina drömmar kommer att förverkligas, jag vet inte hur och när, men så blir det! Kram <3

2011-08-11 @ 20:38:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0