LCHF Kladdkaka..

Vad gör man inte när sockersuget är som starkast och man ska undvika mjöl.. Carola är så duktig som står och bakar medans jag ligger med datorn i knät och kollar på True Talent.

Jag har för tillfället "flyttat" in hos Carola. Ska husera här fram till fredag då jag åker till Luleå. Idag har vi inte gjort så mycket men imorgon är det inbokad sushi lunch med Emil och Andreas.

Har varit och promenerat med kängorna idag och det kändes bra förutom lite ont under vänster fot. Kommer inte finnas någon risk för att frysa. Inte gällande kläderna heller. Nytt regn/vind ställ, ullunderställ, ullsocker osv.. Hade lätt kunnat åka till Thailand för pengarna. Fast detta är en dröm som går i uppfyllelse.

Ikväll blir det filmkväll och helt otroligt att jag inte sett filmen dom har hyrt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0