Väskan är packad..

Jag hade tur igår när jag var förbi Clas Ohlson, för det fanns bara en rosa resväska kvar. Den rymmer mycket dessutom fast jag har verkligen försökt packa lätt... Krisar det så har Maria kläder att låna ut och även Emma.

Vilken underbar värme det har varit idag, tyvärr har jag spenderat nästan hela dagen inomhus. Fick besök av Carola och hennes mamma. Hennes mamma frågade när vi skulle byta?! Vad skulle jag få, en 3a i Gällivare. Inte så lockande men dock större.

Igår var jag på dejt nr 2 och den var över förväntan... så fortsättning följer. Känns skönt att få lite fjärilar i magen och sitta med ett fånigt leende på läpparna. Dessutom är jag inte ensam att känna så tror jag :P

Dagens visdomsord

Kärleken är den högsta kraften vi besitter för att leva i fullkomlig harmoni med attraktionslagen. Ju mer kärlek vi känner, desto större kraft har vi. Ju mer osjälvisk kärlek vi känner, desto mer omätlig är vår kraft.

Attraktionslagen har kallats för kärlekslagen, eftersom själva lagen är en kärleksgåva till mänskligheten. Det är med hjälp av den här lagen som vi kan skapa ett fantastiskt liv.

Ju mer kärlek vi känner, desto större blir den kraft som hjälper oss att skapa ett storslaget liv, ett liv i kärlek, glädje och harmoni.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0