Vad veckan går fort..

Lite för fort tycker jag. Det är skönt med helg men snart är det sista april och i värsta fall har man inte hittat något nytt jobb. Jag hoppas på att Nordea ska höra av sig, fast får snällt vänta till mitten av april för ett besked.

Idag var det tänkt att jag skulle stiga upp kl 7, det var iaf då som kaffebryggaren slog igång. Jag måste varit trött igår för hade ställt klockan på 8.30. Tog mig en morgonpromenad till Carola och drack min proteindrink sen tog vi hos en promenad mot Bergsviken. Så härligt det är med promenader. Var förbi en sväng på Reprisen och hälsade på. Inget nytt eller intressant att ta med sig hem.

Har varit och solat även idag och det är så skönt. Kommer snart känna mig så mycket piggare och fräschare. Jag undrar vilket av alla måsten jag ska ta tag i idag??

Dagens visdomsord

Du är unik och en fantastisk människa. Bland alla miljarder människor på jorden finns det ingen annan som är precis som Du. Att just Du finns är av största betydelse för att universum ska fungera, eftersom Du själv är en del av universum. Allt det Du ser, och allt det som finns, skulle inte kunna existera utan Dig!

Alla mina visdomsord kommer från "The Secret" och det finns en text för varje dag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0