Solen skiner..

Och jag sitter fortfarande inomhus. Fast har varit på morgonpromenad. Är lite sliten fortfarande eller värst med illamåendet. Ska möta upp Anna och Maria på Fridhemsplan. Känner inte riktigt att jag orkar med värmen idag. Har slötittat på BB så nu är man uppdaterad igen. Fattar bara inte att Katerina kan hålla sig kvar...

Det var en hård dag igår, vaknade full och var bakis resten av dagen. Tog mig iaf iväg med Maria för att möta upp Erik. Åt brunch på ett jätte mysigt ställe.. Björk. Inga kändisar i sikte :P Därifrån gick vi vidare till Mälarpaviljongen, vilket mysigt ställe. Dock var jag inget trevligt sällskap men men. Vad har jag lärt mig?? Ska inte dricka mängder med vin...

Resten av veckan är ganska bokad. Imorgon ska jag till Peter och Sofia på kvällen. Lunch med Ulrika på onsdag sen tvätta på kvällen. Torsdag funderar jag på om jag ska åka till Tumba. Fredagen är begravningen och den ger mig ångest om nåt. Kanske är en bidragande del till varför jag mår dåligt.

Fjärilarna i magen består och får se hur det känns när jag träffar honom på söndag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0