Skengravid?? Nej syndat på Nodo..

2011-04-14_19_13 (MMS)

Har varit och träffat Zandra och det slutade så här.. Så gott men blir så trött på att magen ska explodera av fel mat. Visst okej med mage om jag varit gravid. Åh det är bara önsketänkande. Idag har jag promenerat, städat och tvättat. Nu sitter jag i soffan med magvärk och med uppknäppta byxor. Solen skiner utanför och det kändes underbart att kunna ha skinnjackan på sig. Imorgon ska jag och Carola åka till Luleå så det blir ingen morgonpromenad. Vi ska träffa Manpower och äta lunch på stan. Nu ska jag kolla klart på Big Brother och njuta av underhållningen.



Kommentarer
Lisa

svar: haha, ja det borde den nästan vara :)

2011-04-15 @ 08:07:41
URL: http://fordonsflickan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0