Hur tänker Riksdagen?

Blir så trött.. varför ska det vara så svårt?. Det är som om det är något negativt att ensamstående vill skaffa barn. Jag kan hålla med om att alla barn har rätt att få veta sitt biologiska ursprung. Fast det är något man själv ska få välja. Mina planer att åka till Danmark består och jag funderar mycket på om jag ska betala extra för att få en öppen donator. Just för att mitt barn ska kunna leta upp sin pappa om och när han/hon vill. Samtidigt känner jag att jag väljer att skaffa barn på egen hand. Väljer bort att ha en biologisk pappa med i bilden. Det här är ställningar jag får ta den dagen jag beslutar mig om att åka till Danmark. Självklart hade det varit så mycket enklare att kunna göra detta i Sverige.
http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article12840451.ab


Kommentarer
Anna E

Det är ingen mänsklig rättighet att få barn. Däremot har alla barn rätt till båda sina föräldrar.

2011-04-06 @ 16:53:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0