Freitag

Inte alltför spännande dag. Vaknade och tittade ut, en tjock dimma mötte mina ögon. Kändes inte så lockande att gå ut men tog mig upp ur sängen och ut på promenad. Går så mycket lättare med dunkande Eurodance i öronen och rätt inställning..

Var på stan och åt lunch med Vicky på vårat ställe, Ekbergs. En salladstallrik och en ryss. Fick dåligt samvete direkt eftersom jag hade verkligen inte behövt någon efterrätt. Fast det hör till när vi är där. Vanor man behöver ändra på. Gick på stan en sväng och kollade på allt jag vill ha och inte har råd att köpa.

Tog en lite för lång siesta men var så trött och småförkyld. Annars har jag inte gjort så mycket ikväll. Försöker se ikapp lite serier och har en hög med filmer jag vill se. Imorgon planerar jag att gå till Öjebyn så jag hoppas att det bara är en tillfällig förkylning. Tar jag mig dit och tillbaka gåendes så blir belöningen solarieöarna..

Dagens visdomsord

Här följer en enkel, kraftfull övning som du kan göra varje dag för att komma i harmoni med universum och attraktrionslagen.

Sätt dig bekvämt. Börja med att lägga märke till hur du känner dig, och slappna sedan av i hela kroppen. När du har slappnat av i hela kroppen, slappna då av lite till. Och slappna av ännu lite mer. Upprepa den här djupare avslappningen sju gånger, och slappna av så mycket du kan varje gång. När du är klar, lägg märke till skillnanden i hur du mår jämfört med hur du kände dig när du började.

Nu är du i bättre harmoni med universum och attraktionslagen!


Kommentarer
Lisa-Maria

Du kan ju höra av dig och komma förbi en sväng om du vill, är hemma hela dagen vad jag vet om =)

2011-04-08 @ 22:29:51
URL: http://fordonsflickan.blogg.se/
Sophie

I love piink :D thihi

2011-04-09 @ 17:02:56
URL: http://soffoos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0